Ελλάδα

«Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές»: Αποχαιρέτησε τον ΜακΚίσικ ο Ολυμπιακός!

Η αποχαιρετιστήρια ανακοίνωση του Ολυμπιακού στον Σακίλ ΜακΚίσικ που αποτελεί παρελθόν από τους Πειραιώτες.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ολυμπιακός και Σακίλ ΜακΚίσικ αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους μετά από επτά χρόνια, με τους «ερυθρόλευκους» να ανακοινώνουν το τέλος της συνεργασίας τους με τον 35χρονο.

Οι Πειραιώτες είπαν το δικό τους «ευχαριστώ» στον ΜακΚίσικ για την προσφορά του, ενώ με τη φανέλα του Ολυμπιακού ο πολύπειρος γκαρντ/φόργουορντ κατέκτησε 12 τίτλους, με σπουδαιότερο όλων τη φετινή Ευρωλίγκα.

«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.

Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε «ευχαριστώ» στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.

Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025) και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.

Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου.

Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας
», αναφέρει αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού.



Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x