Ο Σακ ΜακΚίσικ ανακοίνωσε το τέλος της παρουσίας του στην ομάδα του Ολυμπιακού με ένα μήνυμα στο λογαριασμό του στο Instagram.
Λίγη ώρα αργότερα, ήταν η σειρά της συζύγου του, Μπέριλ, να αποχαιρετήσει τους «ερυθρόλευκους», ευχαριστώντας άπαντες στην ομάδα αλλά και τους οπαδούς.
«Ευχαριστώ όλους όσους έγιναν κομμάτι της διαδρομής μας στην Ελλάδα. Και ένα ευχαριστώ στους καταπληκτικούς οπαδούς του Ολυμπιακού. Θα μας λείψετε όλοι», έγραψε αναλυτικά η Μπέριλ.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






