Ελλάδα

Οργή στο Περιστέρι για τη διαιτησία με Καρδίτσα

Έντονη δυσαρέσκεια στο Περιστέρι για τη διαιτησία στον αγώνα με την Καρδίτσα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δυσφορία και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό υπάρχει στις τάξεις του Περιστερίου για τη διαιτησία στη χθεσινή αναμέτρηση με την Καρδίτσα στο «Γιάννης Μπουρούσης». Η ομάδα των δυτικών προαστίων θεωρεί πως τα σφυρίγματα έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ήττα με 89-83.

Ειδικότερα, οι Περιστεριώτες εστιάζουν στις έξι τεχνικές ποινές με τις οποίες τιμωρήθηκε η ομάδα στο ματς, με τον Γιώργο Λιμνιάτη να αποβάλλεται, αλλά και στην τεράστια διαφορά των βολών, που ήταν 37 για τους γηπεδούχους έναντι 18 για τους φιλοξενούμενους. Μάλιστα, οι Περιστεριώτες «φωνάζουν» και για το γεγονός ότι σε παιχνίδι που έλεγχαν ως το 37’, η Καρδίτσα έφτανε διαρκώς πρώτη στο μπόνους των ελευθέρων βολών νωρίς σε κάθε δεκάλεπτο.





Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x