Ο θρύλος του Παναθηναϊκού, Φραγκίσκος Αλβέρτης βρέθηκε μεταξύ άλλων στο Stoiximan AegeanBall Festival και μιλώντας στην κάμερα του bwinΣΠΟΡ FM, στάθηκε στην σπουδαιότητα τέτοιου είδους διοργανώσεων, ενώ δεν παρέλειψε να σταθεί στη νέα εποχή Ομπράντοβιτς στην ομάδα των «πράσινων».
Τα λόγια του για τη διοργάνωση:
«Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι. Χαίρομαι πάντα όταν σμίγει η μπασκετική οικογένεια, μαζί με εμάς παίρνει χαρά και ο κόσμος και είναι πολύ ευχάριστο να βλέπεις παιδιά να παίζουν με την ψυχή τους και να γεμίζουν τα γήπεδα».
Η ερώτηση που του τέθηκε για το αν θυμάται ακόμα την τέχνη του σουτ:
«Κάτι θυμάμαι...».
Όσα ανέφερε για την εποχή Ομπράντοβιτς στους «πράσινους»:
«Ξεκινάμε ταπεινά και με πολλή δουλειά, έχουμε καιρό μπροστά μας, είμαι έτοιμος να βοηθήσω τον Παναθηναϊκό».
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






