Ελλάδα

Πανό υπέρ Ντόρτμουντ και κατά UEFA από οπαδούς του Άρη (pics)

Οπαδοί του Άρη σήκωσαν πανό που εκφράζει τη συμπαράστασή τους στη Ντόρτμουντ και τα βάζει με την UEFA.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι οπαδοί Άρη είναι αδερφοποιημένοι με αυτούς της Ντόρτμουντ και δεν θα μπορούσαν να μην εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στη γερμανική ομάδα μετά την έκρηξη κοντά στο πούλμαν της.

Μάλιστα, οι Θεσσαλονικείς βρίζουν και την UEFA, προφανώς για την απόφασή της να ορίσει τον πρώτο προημιτελικό του Champions League την αμέσως επόμενη μέρα.

«Σεβασμός στους ανθρώπους του Ντόρτμουντ. Γ@@@ τη μαφία της UEFA», ανέφερε το πανό.

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

TAGS:

Σχετικά βίντεο

close menu
x