Ελλάδα

Ραντούλιτσα: «Πάει το ένα, τώρα άλλα δύο»

Αχόρταγος ο Μίρο Ραντούλιτσα, μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου, ορέγεται πρωτάθλημα και Ευρωλίγκα με τον Παναθηναϊκό.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τρώγοντας, λένε, ανοίγει η όρεξη. Ο Μίροσλαβ Ραντούλιτσα χάρηκε πολύ την κατάκτηση του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό, αλλά ήδη κοιτά μπροστά.

«Πρώτη κούπα της σεζόν. Υπέροχο συναίσθημα. Άλλα δύο μένουν τώρα», έγραψε στο Instagram ο Σέρβος σέντερ.

First ?? in the season! Great filing! Two more to go! #paobc ???

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Miroslav Raduljica Official (@mraduljica) στις


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x