Ελλάδα

Το ευχαριστώ του Θανάση στον Παναθηναϊκό (pic)

Αποχαιρέτησε τον Παναθηναϊκό ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, λέγοντας παράλληλα το δικό του «ευχαριστώ» για τα δύο χρόνια που πέρασε στο ΟΑΚΑ!
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ αποτελεί ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, που μετακόμισε στους Μιλγουόκι Μπακς. Ο διεθνής φόργουορντ, μάλιστα, θέλησε σήμερα να αποχαιρετίσει το «τριφύλλι»...

Εξ ου και ανέβασε στο twitter σχετικό μήνυμα, στο οποίο έγραψε χαρακτηριστικά: «Σας ευχαριστώ για τα δύο υπέροχα χρόνια»!

Δείτε το εδώ:

View this post on Instagram

Thank you for 2 wonderful years!

A post shared by Thanasis Antetokounmpo (@thanasis_ante43) on

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x