Ελλάδα

Το καλύτερο δεκάλεπτο του Παναθηναϊκού

Το παραδέχθηκε και ο Σασα Τζόρτζεβιτς ο οποίος εξέφρασε το παράπονό του για την εμφάνιση της ομάδας του στο τρίτο δεκάλεπτο.

Αποστολή στην Ολλανδία
Αποστολή στην Ολλανδία
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το καλύτερο δεκάλεπτο που έχει κάνει ο Παναθηναϊκός στη φετινή σεζόν παραδέχθηκε ο Σάσα Τζόρτζεβιτς ότι ήταν το τρίτο στον ημιτελικό με τον Άρη.

«Ναι, αλλά δεν παίξαμε καλά στο δεύτερο δεκάλεπτο», ήταν χαρακτηριστικά η απάντησή του σε ερώτηση που δέχθηκε για το εάν η 3η περίοδο ήταν καλύτερη εφετινή.

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού δέχθηκε ερώτηση και για τον Γιάννη Παπαγιάννη.

«Ο Παπαγιάννης ωριμάζει και περιμένω πολλά από εκείνον. Σιγά-σιγά», τόνισε ο σέρβος τεχνικός.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x