Ελλάδα

Το σχόλιο του διαιτητή Γκόντα μετά την επιστροφή του στην Α1

Σχόλιο στο twitter έκανε ο Σπύρος Γκόντας μετά την επιστροφή του στους ορισμούς της Α1. «Τα καλύτερα έρχονται», σχολιάζει ο διεθνής ρέφερι, ο οποίος τόνισε ότι θα είναι στην Ευρωλίγκα και του χρόνου.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το σχόλιο του Σπύρου Γκόντα μετά την επιστροφή του στους ορισμούς της Α1 Μπάσκετ.

«Σας τα είπα: τα καλύτερα έρχονται», επεσήμανε ο διεθνής ρέφερι και ανέφερε ότι θα «σφυρίζει» στην Ευρωλίγκα και τη σεζόν 2018-19.

inner

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x