Ελλάδα

Ζήσης: «Τιμή μου που ήμουν μέλος της βραδιάς του θρυλικού Ίβκοβιτς» (pic)

Μεγάλη τιμή χαρακτήρισε ο Νίκος Ζήσης τη συμμετοχή του στο φιλικό που διοργάνωσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Περήφανος που έλαβε μέρος στο φιλικό προς τιμήν του Ντούσαν Ίβκοβιτς, που διοργάνωσε η ΚΑΕ Ολυμπιακός, είναι ο Νίκος Ζήσης.

«Ήταν μεγάλη τιμή που ήμουν μέλος στην καταπληκτική βραδιά του θρυλικού Ντούσαν Ίβκοβιτς», έγραψε στο Twitter ο γκαρντ της Μπάμπεργκ.


Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x