Πριν καν εμφανιστεί στο ΝΒΑ, ο Άντονι Ντέιβις έκλεισε την πρώτη του μεγάλη συμφωνία με αθλητική εταιρεία. Το νούμερο ένα των φετινών ντραφτ υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο με τη Nike, η οποία μάλιστα βρήκε ήδη τον τρόπο για να προωθήσει τα προϊόντα της από τον νεαρό πάουερ φόργουορντ των Χόρνετς.
Το νέο trademark της εταιρείας είναι εμπνευσμένο από το βασικό χαρακτηριστικό στην εμφάνιση του Ντέιβις, τα ενωμένα φρύδια του. Το «Unibrow», όπως αποκαλείται στις ΗΠΑ, σχεδιάζεται από την εταιρεία με μία παραλλαγή του κλασικού σήματος της αθλητικής εταιρείας.
Ο σμικτοφρύδης 19χρονος θα κερδίσει πολλά χρήματα από αυτή την ιδιαιτερότητα της εξωτερικής του εμφάνισης.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






