NBA

Έτρωγε «βρώμικο» τα ξημερώματα στο Σεν Τροπέ ο Κέβιν Ντουράντ

Μία βραδινή λιγούρα οδήγησε τον Κέβιν Ντουράντ σε καντίνα του Σεν Τροπέ, για να φάει «βρώμικο».
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αυτό το καλοκαίρι ο Κέβιν Ντουράντ έβαλε… φωτιά σε Νετς και ΝΒΑ, ζητώντας να γίνει ανταλλαγή.

Ωστόσο, μ’ αυτά ασχολούνται περισσότεροι οι εκπρόσωποί του, αλλά και οι ομάδες, οπότε ο «KD» συνεχίζει τις καλοκαιρινές του διακοπές.

Ο Αμερικανός σούπερ φαίνεται πως επέλεξε την Ευρώπη για να περάσει μερικές ημέρες χαλάρωσης και συγκεκριμένα τις πανέμορφες νοτιοανατολικές ακτές της Γαλλίας, του Σεν Τροπέ.

Ο προορισμός του Ντουράντ, λοιπόν, έγινε γνωστός όχι γιατί εθεάθη σε κάποιο πανάκριβο θέρετρο ή εστιατόριο της περιοχής…

Αλλά, γιατί τα ξημερώματα τον έπιασε λιγούρα και έτσι πήγε σε μία καντίνα για να φάει το –αγαπημένο για πολλούς και πάντα αξιόπιστο για τη συγκεκριμένη ώρα- «βρώμικο»!

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x