NBA

Ντουράντ για την τεχνική που έλαβε ο Τέιτουμ: «Με έχουν πιάσει τα γέλια»

Μέχρι και ο Κέβιν Ντουράντ αντέδρασε στην τεχνική ποινή που δέχτηκε ο Τζέισον Τέιτουμ στο ματς των Θάντερ με τους Σέλτικς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ίσως την πιο παλαβή τεχνική ποινή στην ιστορία του ΝΒΑ δέχτηκε στο αμτς των Θάντερ με τους Σέλτικς ο Τζέισον Τέιτουμ. Ο άσος των "Κελτών" έκανε ένα φάουλ στον Αλεξέι Ποκουσέφσκι και απλά χτύπησε παλαμάκια με τα χέρια του. Ωστόσο, ο διαιτητής το θεώρησε διαμαρτυρία και τον χρέωσέ με τεχνική ποινή.

Σε τιτίβισμά του, ο Κέβιν Ντουράντ σχολίασε τη φάση: «Ο Τζέισον Τέιτουμ δέχτηκε τη χειρότερη τεχνική ποινή που έχω δει ποτέ στο ΝΒΑ. Πραγματικά, με έχουν πιάσει τα γέλια».








Eπιμέλεια: Δημήτρης Ζαντιώτης

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x