NBA

Ο Αντετοκούνμπο είχε «φωτογραφίσει» το Μαϊάμι σε podcast του Ντράγκιτς δύο μήνες πριν

Πριν από περίπου δύο μήνες, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο είχε δείξει πως του αρέσει το Μαϊάμι.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θα συνεχίσει την καριέρα του στο Μαϊάμι. Δύο μήνες νωρίτερα, σε podcast του Γκόραν Ντράγκιτς, ο άλλοτε παίκτης των Χιτ είχε ξεκινήσει το… «ψηστήρι» στον Greek Freak και εκείνος με ένα πονηρό χαμόγελο και ατάκες όλο νόημα είχε δείξει τις διαθέσεις του.

«Είσαι 31 ετών, πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι τα γόνατά σου, να είναι χαλαρά. Πρέπει να πας σε ένα πιο θερμό κλίμα, ρε φίλε», του είπε ο Σλοβένος άλλοτε μεγάλος άσος.

Και ο Αντετοκούνμπο χαμογελώντας είχε απαντήσει: «Το Μαϊάμι δεν είναι καθόλου άσχημο μέρος, φίλε. Πανέμορφη πόλη. Πανέμορφη!».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x