NBA

Χάρντεν: «Κούτσαινα, δεν μπορούσα να είμαι ο εαυτός μου»

Ο Τζέιμς Χάρντεν απέδωσε στους τραυματισμούς τον αποκλεισμό των Νετς από τους Μπακς.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Περίλυπος που δεν μπόρεσε να βοηθήσει τους Νετς να περάσουν στους τελικούς της Ανατολής εμφανίστηκε ο Τζέιμς Χάρντεν μετά την ήττα από τους Μπακς στο Game 7.

«Είχα μια θλάση δευτέρου βαθμού από το πρώτο ματς της σειράς. Μπήκα στο πέμπτο ματς χωρίς να έχω παίξει ούτε σε προπόνηση τις προηγούμενες μέρες. Ουσιαστικά κούτσαινα. Δεν μπορούσα να είμαι ο εαυτός μου και αυτό είναι πολύ άσχημο», τόνισε και πρόσθεσε:

«Στόχος είναι να γινόμαστε καλύτεροι κάθε χρόνο. Αν είμαστε υγιείς, εγώ, ο Κάιρι και ο Κέβιν, η συζήτηση θα είναι διαφορετική».

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x