Επικαιρότητα

Οι κατώτατοι μισθοί στις χώρες της Ευρωζώνης

Στην όγδοη θέση της κατάταξης των κρατών-μελών της Ευρωζώνης, που διαθέτουν στοιχεία για τον κατώτατο μισθό, βρίσκεται η Ελλάδα. Στη λίστα των συνολικά 14 χωρών, που έχουν διαθέσιμα στοιχεία, παρατηρούνται μεγάλες αποκλίσεις.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στην όγδοη θέση της κατάταξης των κρατών-μελών της Ευρωζώνης, που διαθέτουν στοιχεία για τον κατώτατο μισθό, βρίσκεται η Ελλάδα. Στη λίστα των συνολικά 14 χωρών, που έχουν διαθέσιμα στοιχεία, παρατηρούνται μεγάλες αποκλίσεις.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Ευρωπαϊκών Εργοδοτικών Οργανώσεων (FedEE), η χώρα με το υψηλότερο όριο κατώτατου μισθού είναι το Λουξεμβούργο με 1.757,56 ευρώ, ενώ εκείνη με το χαμηλότερο είναι η Εσθονία με 278,02 ευρώ. Στην Ελλάδα ο κατώτατος μισθός διαμορφώνεται στα 739,56 ευρώ.

Πιο συγκεκριμένα η σχετική λίστα έχει ως εξής:

1. Λουξεμβούργο: 1.757.56 ευρώ
2. Βέλγιο: 1.498.87 ευρώ
3. Ιρλανδία: 1.499.93 ευρώ
4. Ολλανδία: 1.424.40 ευρώ
5. Γαλλία: 1.365.00 ευρώ
6. Αυστρία: 1.000.00 ευρώ
7. Κύπρος: 909.00 ευρώ
8. Ελλάδα: 739.56 ευρώ
9. Μάλτα: 664.95 ευρώ
10. Ισπανία: 641.50 ευρώ
11. Σλοβενία: 530.00 ευρώ
12. Πορτογαλία: 485 ευρώ
13. Σλοβακία: 317.00 ευρώ
14. Εσθονία: 278.02 ευρώ

Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο κατώτατος μισθός ως θεσμικά κατοχυρωμένη αμοιβή προβλέπεται στα 20 από τα 27 κράτη - μέλη της Ε.Ε..

Στα υπόλοιπα 7 κράτη-μέλη η κατώτατη αμοιβή των εργαζομένων προέρχεται κατόπιν διαπραγμάτευσης με τους εργοδότες.

Πηγή: newsbeast.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x