Επικαιρότητα

Bοτανικός: 15χρονη στο νοσοκομείο τα ξημερώματα, μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε κλαμπ

Η ανήλικη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» μετά από κατανάλωση αλκοόλ σε κλαμπ στον Βοτανικό.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» μεταφέρθηκε λίγο πριν τις 5 το πρωί μια 15χρονη μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε νυχτερινό κέντρο, που βρίσκεται επί της οδού Κασσάνδρας στον Βοτανικό.

Η Αστυνομία συνέλαβε μία 28χρονη, η οποία ήταν η υπεύθυνη του καταστήματος, για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.

Το Τμήμα Ασφαλείας Κολωνού έχει αναλάβει την προανάκριση της υπόθεσης.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x