Τρεις έως τέσσερις θάνατοι έχουν καταγραφεί στην Πάτρα από τον φονικό μύκητα Candida Auris, όπως αποκάλυψε η πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πάτρας, Άννα Μαστοράκου μιλώντας στοn Max Fm.
Όπως είπε, μιλώντας στον Max Fm, ο συγκεκριμένος μύκητας εντοπίζεται κυρίως στις ΜΕΘ και αν προσβληθεί από αυτόν ανοσοκατασταλμένος ασθενής ή με σοβαρά προβλήματα υγείας ενδέχεται να αποβεί μοιραίος, καθώς είναι πολύ ανθεκτικός στις θεραπείες.
«Ο μόνος τρόπος για να εμποδίσουμε τη διασπορά του είναι να τηρούμε όλα τα μέτρα υγιεινής, ενώ στα νοσοκομεία, θα πρέπει να γίνονται συχνές απολυμάνσεις», τόνισε η κ. Μαστοράκου.
Πάντως, η ίδια συνιστά στους πολίτες ψυχραιμία, καθώς πρόκεται για έναν σπάνιο μύκητα, που αν βρεθεί, όμως, στον κατάλληλο χώρο με τους κατάλληλους ανθρώπους, μπορεί να γίνει εξαιρετικά επικίνδυνος.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






