Επικαιρότητα

Madonna: Η «βασίλισσα της ποπ» έφαγε τούρτα που έγραφε: «Γ@@@ τον Τραμπ» - Την πείραξε η ήττα της Κάμαλα Χάρις

Η διάσημη καλλιτέχνιδα δεν μπορεί να δεχτεί με τίποτα την ήττα της Κάμαλα Χάρις. Θα περάσει κι αυτό…
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κανείς δεν τα βάζει με τη «βασίλισσα της ποπ», Μαντόνα. Η ίδια δεν μάσησε τα λόγια της και έδειξε την ενόχλησή της για το αποτέλεσμα στις αμερικανικές εκλογές και τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ.

Η καλλιτέχνιδα «ανέβασε» μια φωτογραφία στο Instagram με μια τούρτα που έγραφε: «Γ…ω τον Τραμπ». Ωστόσο, η Μαντόνα έδωσε και συνέχεια: «Γέμισα το πρόσωπό μου με αυτή την τούρτα χθες το βράδυ».

Madonna: Έφαγε τούρτα που έγραφε: «Γ@@@ τον Τραμπ

Και για όσους τυχόν δεν αντιλήφθηκαν την ενόχλησή της, η 66χρονη Μαντόνα φρόντισε να την κάνει ξεκάθαρη με τη δεύτερη ανάρτησή της.

Madonna: Έφαγε τούρτα που έγραφε: «Γ@@@ τον Τραμπ

«Προσπαθώ να αντιληφθώ πώς ένας καταδικασμένος, βιαστής, φανατικός επελέγη ως ο επόμενος ηγέτης της χώρας μας και γιατί είναι καλό για την οικονομία;», σημείωσε η «βασίλισσα της ποπ». Είναι γνωστό ότι η Μαντόνα είχε υποστηρίξει δημόσια την Κάμαλα Χάρις. Αυτά έχει η ζωή...




Πηγή: Skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x