Επικαιρότητα

Τηλεφώνημα για βόμβα στο μετρό: Εκκενώθηκε ο σταθμός Αιγάλεω-Έκλεισε η κυκλοφορία

Είπαν ότι θα εκραγεί η βόμβα στις 19.17 μ.μ. - Η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Νίκαια- Αγ. Μαρίνα & Ελαιώνας- Δουκισσης Πλακεντίας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συναγερμός σήμανε στις αρχές το απόγευμα της Παρασκευής 13/5 μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο σταθμό Αιγάλεω της Γραμμής 3.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τηλεφώνησαν σε ενημερωτικό μέσο στις 18.34 μ.μ. το απόγευμα της Παρασκευής (13/5) και είπαν ότι θα εκραγεί βόμβα που είναι τοποθετημένη στο σταθμό Αιγάλεω της γραμμής 3 στις 19.17 μ.μ.

Άμεσα στο σημείο έσπευσαν τα ΤΕΕΜ που ερευνούν τον χώρο. Ο σταθμός εκκενώθηκε και η κυκλοφορία διεξάγεται στα τμήματα Νίκαια- Αγ. Μαρίνα & Ελαιώνας- Δουκισσης Πλακεντίας.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x