Επικαιρότητα

Άνδρας 70 ετών έπεσε από τον τέταρτο όροφο κτιρίου του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς»

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, πρόκειται για 70χρονο ο οποίος έπεσε από τον τέταρτο όροφο του κτιρίου 2 του νοσοκομείου, όπου βρίσκεται η γαστρεντερολογική κλινική.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη σορό ηλικιωμένου ανέσυραν μέλη της Πυροσβεστικής από χώρο κτιρίου του γενικού νοσοκομείου Αθηνών «Γ. Γεννηματάς».

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, πρόκειται για 70χρονο ο οποίος έπεσε από τον τέταρτο όροφο του κτιρίου 2 του νοσοκομείου, όπου βρίσκεται γαστρεντερολογική κλινική.

Στο σημείο επιχείρησαν δέκα πυροσβέστες με τρία οχήματα.

Ο 70χρονος βρέθηκε στο υπόστεγο του πρώτου ορόφου του κτιρίου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x