Επικαιρότητα

Από τη σόγια επιστροφή στο κρέας: Γιατί τα βίγκαν προϊόντα βγαίνουν εκτός μόδας

Η εστίαση μετατοπίζεται και πάλι στο κρέας, οι πωλήσεις υποκατάστατων κρέατος υποχωρούν και οι καταναλωτές επιστρέφουν στις ζωικές πρωτεΐνες.

Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 2000 όταν ο βιγκανισμός έφτασε στο απόγειό του. Συστήθηκε στο ευρύτερο κοινό μέσα από διασημότητες, όπως η Μπιγιόνσε κι η Μάιλι Σάιρους, και σε συνδυασμό με άλλες τάσεις ευεξίας και ευζωίας, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αρκετοί καταναλωτές αντιλαμβάνονταν τη διατροφή τους -και όχι μόνο.

Για να διαβάσεις όλο το άρθρο στο newmoney κάνε κλικ στον σύνδεσμο: Από τη σόγια επιστροφή στο κρέας: Γιατί τα βίγκαν προϊόντα βγαίνουν εκτός μόδας

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x