Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο Ευάγγελος Βενιζέλος, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες επισκέφθηκε το νοσοκομείο Σωτηρία, όπου του χορηγήθηκε αγωγή.
Ο πρώην υπουργός δεν χρειάζεται να νοσηλευτεί και θα ακολουθήσει την αγωγή στο σπίτι του.
Ο κ. Βενιζέλος είναι σε καλή κατάσταση.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






