Επικαιρότητα

Δεν έχουν αποζημιωθεί τα καταστήματα για το πρόγραμμα «αλλάζω συσκευή»

Τι είπε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Καταγγελία σύμφωνα με την οποία καταστήματα δεν έχουν αποζημιωθεί για το πρόγραμμα «Αλλάζω Συσκευή» έγινε στο ΣΚΑΪ.

Σχετικό ερώτημα τέθηκε στον υπουργό Εθνικής Οικονομίας Κωστή Χατζηδάκη ο οποίος ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Αταίριαστοι».

Ο ίδιος είπε ότι θα ικανοποιηθούν οι επαγγελματίες ωστόσο η αρμοδιότητα ανήκει στο υπουργείο Ενέργειας.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x