Εντυπωσίασαν το κοινό οι άνδρες των ΕΚΑΜ, οι οποίοι έκαναν καταρρίχηση από τον πύργο του ΟΤΕ, στο πλαίσιο της 86ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη.
Οι άνδρες των ΕΚΑΜ έκαναν εντυπωσιακές επιδείξεις καταρρίχησης, με ειδικά σχοινιά.
Ακολούθησε λεωφορειοπειρατεία, ενώ έπεσαν και κρότου λάμψης.
Το ελικόπτερο της ΕΛ.ΑΣ. πετούσε πάνω από το περίπτερο της Αστυνομίας με ελεύθερους σκοπευτές.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






