Επικαιρότητα

Δηλητηριάστηκε 67χρονη στην Αμαλιάδα - Έφαγε απορρυπαντικό

Μπέρδεψε τις ταμπλέτες του απορρυπαντικού, και νόμιζε πως είναι γλυκίσματα.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, χωρίς ευτυχώς να κινδυνεύει η υγεία της, διακομίστηκε μια 67χρονη γυναίκα από την Αμαλιάδα που έφαγε απορρυπαντικό, άκρως διαβρωτικό, το οποίο προκαλεί εγκαύματα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η 67χρονη γυναίκα είχε πάει το περασμένο Σάββατο στα εγκαίνια ενός σούπερ μάρκετ στην Αμαλιάδα, όπου μοιράστηκε το απορρυπαντικό (ταμπλέτες) σε… συσκευασία δώρου. Η άτυχη γυναίκα πήγε στο σπίτι νομίζοντας ότι το «δώρο» ήταν κάποιο γλύκισμα, οπότε ξεκίνησε να το τρώει.

Λίγη ώρα αργότερα, η 67χρονη διακομίστηκε στο νοσοκομείο του Ρίου με συμπτώματα δηλητηρίασης

Πηγή: Patrisnews

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x