Επικαιρότητα

Εκπαιδευτικοί: Απαντούν στην αξιολόγηση με απεργία

Εικοσιτετράωρη απεργία ανακοίνωσε η ΔΟΕ για την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου, αντιδρώντας στην ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών κατά της ατομικής αξιολόγησης είχαν προδικαστεί από τη στιγμή που η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είχε ανακοινώσει την έναρξή της. Χθες ήλθε η επίσημη οριστικοποίησή τους. Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ αποφάσισαν επανάληψη της απεργίας-αποχής που είχαν κηρύξει και για την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Την ίδια στιγμή, η κυβερνητική παράταξη των δασκάλων και των νηπιαγωγών επικρίνει την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως ότι νοσταλγεί τον «επιθεωρητισμό». Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Παιδείας, η ατομική αξιολόγηση θα ξεκινήσει άμεσα από τους εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν προ διετίας και, καθώς ολοκληρώνεται η διετία, πρέπει να αξιολογηθούν για να μονιμοποιηθούν.

Ειδικότερα, χθες το διοικητικό συμβούλιο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) αποφάσισε μεταξύ άλλων την κήρυξη 24ωρης απεργίας την Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου, με την πραγματοποίηση πανεκπαιδευτικών συλλαλητηρίων σε όλη τη χώρα. Ανάλογη απόφαση αναμένεται να λάβει η ΟΛΜΕ. Επίσης, η ΔΟΕ αποφάσισε κινητοποιήσεις από τις 6/2 με αιχμή το ζήτημα της άμεσης μονιμοποίησης των δόκιμων εκπαιδευτικών, ενώ το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ σκοπεύει να προσφύγει δικαστικά, στην περίπτωση που οποιαδήποτε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προχωρήσει σε ανάκληση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Την ίδια στιγμή, η κυβερνητική ΔΑΚΕ χρησιμοποιεί οξεία γλώσσα κατά της υπουργού. Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας τη δήλωσή της ότι «για πρω?τη φορα? μετα? απο? 41 χρο?νια, ξεκινα? οριζοντι?ως η ατομικη? αξιολο?γηση εκπαιδευτικω?ν, ε?να κομβικο? εργαλει?ο βελτι?ωσης των εκπαιδευτικω?ν μας, των εφοδι?ων που προσφε?ρουμε στα παιδια? μας, της εκπαι?δευσης συνολικα?», η ΔΑΚΕ αναφέρει ότι «το να νοσταλγει?ς, ο?πως τεκμαι?ρεται, τον “επιθεωρητισμο?” που το?σα δεινα? προξε?νησε στην εκπαι?δευση ει?ναι τουλα?χιστον ατυχε?ς». Και προσθέτει: «Η πεισματικη? α?ρνηση για δια?λογο με την εκπαιδευτικη? κοινο?τητα στην κατευ?θυνση της αναζη?τησης των βε?λτιστων τρο?πων στη?ριξης και ενι?σχυσης του εκπαιδευτικου? ε?ργου οδη?γησε στους νο?μους 4692/20 και 4823/21 που προκρι?νουν την ενι?σχυση της ατομικο?τητας και ενδυνα?μωση της δικαιοδοσι?ας των μονοπρο?σωπων οργα?νων αφυδατω?νοντας το σχολει?ο απο? τις συλλογικε?ς, δημοκρατικε?ς και παιδαγωγικε?ς του λειτουργι?ες».

Παράλληλα, η συνδικαλιστική παράταξη αναφέρει για την κ. Κεραμέως ότι «τω?ρα, με μια κι?νηση προεκλογικου? εντυπωσιασμου? ο?τι, δη?θεν, τη?ρησε τις προεκλογικε?ς δεσμευ?σεις του 2019, επιβα?λλει “αξιολο?γηση” των εκπαιδευτικω?ν με αντιεπιστημονικε?ς μεθο?δους και στοχευ?σεις, στο… “παρα? πε?ντε” πριν τις εκλογε?ς, βυθι?ζοντας ακο?μη περισσο?τερο τις σχολικε?ς μονα?δες στη ζοφερη?, γραφειοκρατικη?, αντιπαιδαγωγικη? καθημερινο?τητα που διαμορφω?νει με τις τραγικε?ς αποφα?σεις της».

Πηγή: Kathimerini.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x