Όχημα στην κάθοδο της λεωφόρου Συγγρού στο ύψος του ΦΙΞ πήρε φωτιά στη μέση του δρόμου.
Στο σημείο έσπευσε η πυροσβεστική με 6 πυροσβέστες και 2 οχήματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο αυτοκίνητο επέβαινε μια οικογένεια, η οποία ευτυχώς κατάφερε να βγει εγκαίρως.
Ο δρόμος έχει ανοίξει ωστόσο υπάρχει μεγάλο μποτιλιάρισμα.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






