Άγριο έγκλημα στη Χρυσούπολη Καβάλας, με θύμα έναν 52χρονο Έλληνα.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, άγνωστοι του είχαν στήσει ενέδρα σε εργοστάσιο μαρμάρου στο οποίο εργαζόταν στις 6 τα ξημερώματα.
Τον γάζωσαν με πυροβόλο όπλο.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






