Επικαιρότητα

Καλαμάτα: 45χρονος μαχαίρωσε 44χρονο στο Νοσοκομείο μετά από διαπληκτισμό

Αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονται ακόμα στο χώρο του Νοσοκομείου Καλαμάτας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε γύρω στις 10 το πρωί στην είσοδο του Νοσοκομείου Καλαμάτας.

Εκεί, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, ένας 45χρονος διαπληκτίστηκε για άγνωστο λόγο με ένας 44χρονο, και του κατάφερε μία μαχαιριά στο μηρό. Ο 45χρονος συνελήφθη, ενώ ο 44χρονος τραυματίας δεν αντιμετωπίζει κάποιον κίνδυνο. Πάντως οι αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονται ακόμα στο χώρο του Νοσοκομείου Καλαμάτας.
 
Πηγή: eleftheriaonline.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x