Σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε γύρω στις 10 το πρωί στην είσοδο του Νοσοκομείου Καλαμάτας.
Εκεί, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, ένας 45χρονος διαπληκτίστηκε για άγνωστο λόγο με ένας 44χρονο, και του κατάφερε μία μαχαιριά στο μηρό. Ο 45χρονος συνελήφθη, ενώ ο 44χρονος τραυματίας δεν αντιμετωπίζει κάποιον κίνδυνο. Πάντως οι αστυνομικές δυνάμεις βρίσκονται ακόμα στο χώρο του Νοσοκομείου Καλαμάτας.
Πηγή: eleftheriaonline.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






