Επικαιρότητα

Συνοδός επιτέθηκε σε νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα επειδή του ζήτησε να φορέσει μάσκα

Νοσηλεύτρια υπέδειξε σε συνοδό ασθενή να φορέσει μάσκα για να εισέλθει στον χώρο και αυτός της επιτέθηκε, με φωνές και κλωτσιές.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Επίθεση από συνοδό ασθενή δέχτηκε νοσηλεύτρια στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr, η νοσηλεύτρια υπέδειξε στον άντρα να φορέσει τη μάσκα του για να εισέλθει στην πτέρυγα, όμως εκείνος αντέδρασε με φωνές και ύβρεις, επιμένοντας να μπει χωρίς μάσκα.

Άμεσα τον συνέλαβαν αστυνομική που έτυχε να βρίσκονται στο νοσοκομείο, ωστόσο κατά τη διαδικασία της σύλληψης η γυναίκα δέχτηκε νέα επίθεση, με κλωτσιά στα πλευρά.

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x