Το νέο πρόγραμμα επιδοτήσεων «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» για τα ηλεκτρικά οχήματα παρουσίασαν ο υπουργός Περιβάλλοντος κι Ενέργειας Κώστας Σκρέκας και η ΓΓ Ενέργειας Αλεξάνδρας Σδούκου.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός το άνοιγμα της πλατφόρμας για την επιδότηση αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων και φορτιστών θα γίνει αύριο Πέμπτη.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






