Επικαιρότητα

Κομοτηνή: 200 άτομα στο νοσοκομείο με σαλμονέλα

Στο νοσοκομείο νοσηλεύονται 37 παιδιά με ορό.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Περίπου 200 άτομα, πολλά εκ των οποίων παιδιά, υπέστησαν τροφική δηλητηρίαση, χθες βράδυ, στα Αρριανά Ροδόπης.

Το νοσοκομείο Κομοτηνής αρχικά, και εν συνεχεία και της Ξάνθης, λόγω της μαζικότητας των παθόντων, ετέθησαν σε “συναγερμό”, με την επικουρική συνδρομή και εξωτερικών ιατρών, προκειμένου να περιθάλψουν τα περιστατικά που παρουσίαζαν συμπτώματα διάρροιας και εμετού, και να χορηγήσουν τα ενδεδειγμένα αντίδοτα για σαλμονέλα.

Τα άτομα είχαν βρεθεί σε δείπνο με αφορμή ομαδικό σουνέτι (περιτομή) 101 μουσουλμανοπαίδων, στο οποίο σερβιρίστηκε κοτόπουλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, νοσηλεύονται ακόμα με ορό 37 παιδιά.

Πηγή: InKomotini

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x