Στα επείγοντα του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας κατέληξαν δύο αλλοδαποί εργάτες, μετά από επίθεση ταύρου.
Όπως μεταδίδει το LarissaPress, οι δύο άνδρες δέχθηκαν επίθεση από το μεγαλόσωμο ζώο σε χωριό της Ελασσόνας.
Οι δύο εργάτες έφεραν τραύματα στο σώμα και τον θώρακα από τα κέρατα και τις οπλές του ζώου, ενώ μετά την ολοκλήρωση των ιατρικών εξετάσεων και την παροχή ιατρικής βοήθειας πήραν εξιτήριο.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






