Επικαιρότητα

Λάρισα: Στο νοσοκομείο κοριτσάκι δύο ετών που ήπιε χλωρίνη

Οι οικείοι του όταν το αντιλήφθηκαν μετέφεραν το παιδί στο Κέντρο Υγείας Ελασσόνας.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένα κοριτσάκι δύο ετών ήπιε χλωρίνη κάτω από αδιευκρίνιστες ως στιγμής συνθήκες.

Οι οικείοι του όταν το αντιλήφθηκαν μετέφεραν το παιδί στο Κέντρο Υγείας Ελασσόνας.

Έπειτα κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά του με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στη Λάρισα και στο Γενικό Νοσοκομείο για περεταίρω ιατρικές εξετάσεις.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x