Φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα αγνώστου ο οποίος υποστήριξε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στο σταθμό του Μετρό «Μοναστηράκι».
Από τον έλεγχο των αστυνομικών δεν προέκυψε εκρηκτικός μηχανισμός. Άνοιξε ο σταθμός που για λόγους ασφαλείας είχε εκκενωθεί.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






