Η εικόνα είναι σχεδόν κινηματογραφική: ένα παλιό βιομηχανικό κτίριο ντύνεται χριστουγεννιάτικα, γεμίζει κόσμο, χαμόγελα και ουρές για φωτογραφίες με τον Άη-Βασίλη. Ο “Μύλος των Ξωτικών” στα Τρίκαλα δεν είναι απλώς ένα θεματικό πάρκο, εξελίχθηκε γρήγορα σε brand της πόλης, αναμφισβήτητα το πιο δυνατό. Απέδειξε, επίσης, ότι δεν χρειάζεται πάντα επενδύσεις δισεκατομμυρίων για να δημιουργήσεις «τουριστικό τοπόσημο»: χρειάζεται έμπνευση, οργάνωση, επικοινωνία, και φυσικά μερικά καλά workshops για να πουλάνε… λουκουμάδες και ζεστή σοκολάτα.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney στον παρακάτω σύνδεσμο: Μύλος των Ξωτικών: Η ιδέα που έκανε τα Τρίκαλα τουριστικό φαινόμενο με πάνω από 1 εκατ. επισκέπτες ετησίως
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






