Επικαιρότητα

Παιδί ΑμεΑ έμεινε σε γκαράζ του φέριμποτ για Θάσο επί 45 λεπτά

Μητέρα με το παιδί της, μέσα στην αφόρητη ζέστη, αναγκάστηκαν να μείνουν για 45 λεπτά στο γκαράζ των αυτοκινήτων γιατί δεν υπήρχε ράμπα για ΑμεΑ
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένα εξωφρενικό περιστατικό έρχεται στο φως της δημοσιότητας από το δρομολόγιο του φέριμποτ από την Κεραμωτή Καβάλας για τη Θάσο.

Σύμφωνα με το kavalapost, μία μητέρα με το παιδί της, το οποίο είναι άτομο με αναπηρία και βρίσκεται σε αναπηρικό αμαξίδιο, αναγκάστηκαν να μείνουν για 45 λεπτά στο γκαράζ των αυτοκινήτων του φέριμποτ, μέσα στην αφόρητη ζέστη, γιατί δεν υπήρχε ράμπα για ΑμεΑ.

Τη φωτογραφία τράβηξε επιβάτης που ταξίδευε με το πλοίο.

Πηγή: voria.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x