Το τραγικό συμβάν σημειώθηκε το πρωί στο δρόμο από την Αρόη προς το Γηροκομειό της Πάτρας.
Ο 22χρονος σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία πήγε με το αυτοκίνητό του στο σημείο και κρεμάστηκε από κολώνα της ΔΕΗ με αυτοσχέδια θηλιά.
Το πτώμα εντοπίστηκε από περαστικούς που υπέστησαν σοκ και ειδοποίησαν την αστυνομία.
Πηγή: The Best
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






