Στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας διακομίστηκε εσπευσμένα τα ξημερώματα ο Πέτρος Φιλιππίδης, καθώς αισθάνθηκε αδιαθεσία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για ελαφρύ ισχαιμικό επεισόδιο. Νοσηλεύεται στην νευρολογική κλινική για νοσηλεία και παρακολούθηση.
Λίγο μετά τις 4 το πρωί εξετάστηκε από τον γιατρό των Φυλάκων Κορυδαλλού και η μεταφορά του στο νοσοκομείο κρίθηκε αναγκαία.
Πριν από δυο ημέρες είχε κάνει δήλωση ο δικηγόρος του ότι η υγεία του δεν είναι καλά.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






