Αναστέλλεται η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους από την 1η Ιουνίου μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου, όπως ανακοίνωσε ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης.
Η χρήση της μάσκας θα παραμείνει ωστόσο υποχρεωτική σε μέσα μαζικής μεταφοράς αστικού τύπου, γηροκομεία και νοσοκομεία
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






