Αποχαιρέτησε τη Μάρθα Καραγιάννη η Ζωζώ Σαπουντζάκη.
Δίχως να καταφέρει να κρύψει τη συγκίνησή της η γνωστή ηθοποιός είπε το τελευταίο «αντίο» στη φίλη και συνάδελφό της.
«Κάναμε όνειρα μαζί, με γέλασε όμως γιατί έφυγε μόνη της. Στην τελευταία μας συνάντηση δεν μπορούσε να μου μιλήσει καλά στο κρεβάτι που ήταν. Χαιρόταν και μου έσφιγγε το χέρι. Αγαπιόμαστε με τη Μάρθα. Να με περιμένει», ανέφερε η Ζωζώ Σαπουντζάκη το μεσημέρι της Πέμπτης στο Α’ Νεκροταφείο, όπου τελέστηκε η κηδεία της Μάρθας Καραγιάννη.
«Και τι δεν έχω να θυμάμαι από την Μάρθα… Κάναμε όνειρα. Όνειρα μαζί, καθόμαστε, τρώγαμε και ονειρευόμαστε. Την τελευταία φορά δεν μπορούσε να μου μιλήσει καλά. Ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Χαιρόταν και μου έσφιγγε το χέρι», πρόσθεσε.
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






