Επικαιρότητα

Ένοπλος μπήκε σε τράπεζα στα Σεπόλια-Πήρε τα χρήματα και έφυγε

Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις και πραγματοποιούνται έρευνες στην περιοχή για την σύλληψη του.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στην οδο Δυρραχίου στα Σεπόλια.

Ένοπλος εισήλθε στο υποκατάστημα της τράπεζας, απέσπασε άγνωστο χρηματικό ποσό και στη συνεχεία τράπηκε σε φυγή.

Στο σημείο βρίσκονται αστυνομικές δυνάμεις και πραγματοποιούνται έρευνες στην περιοχή για την σύλληψη του.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x