Επικαιρότητα

Στην Κηφισιά ψήφισε ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο ίδιος, φωτογραφήθηκε με τα παιδιά του, τράβηξε selfies με τους παρευρισκόμενους και ευχαρίστησε τα μέλη της Εφορευτικής Επιτροπής.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο 1ο Γυμνάσιο Κηφισιάς, στο 361ο εκλογικό τμήμα, ψήφισε σήμερα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Τον κ. Μητσοτάκη συνόδευσαν τα παιδιά του, Δάφνη και Κωνσταντίνος, ενώ οι ψηφοφόροι τον υποδέχθηκαν σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα. Ο ίδιος, φωτογραφήθηκε με τα παιδιά του, τράβηξε selfies με τους παρευρισκόμενους και ευχαρίστησε τα μέλη της Εφορευτικής Επιτροπής.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x