Επικαιρότητα

Ηράκλειο: Στο νοσοκομείο 4χρονο κοριτσάκι έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ

Το περιστατικό συνέβη στην ενδοχώρα του Ηρακλείου, το βράδυ της Τετάρτης (11/5), και το μικρό κορίτσι μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μοιρών
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα κοριτσάκι 4 ετών έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ.

Όπως μετέδωσε το cretalive, ακόμα δεν έχουν προσδιοριστεί οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ. Το περιστατικό συνέβη στην ενδοχώρα του Ηρακλείου, το βράδυ της Τετάρτης (11/5), και το μικρό κορίτσι μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μοιρών.

Στη συνέχεια, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.

Πηγή: Καθημερινή

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x