Στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένα κοριτσάκι 4 ετών έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ.
Όπως μετέδωσε το cretalive, ακόμα δεν έχουν προσδιοριστεί οι συνθήκες κάτω από τις οποίες η ανήλικη κατανάλωσε αλκοόλ. Το περιστατικό συνέβη στην ενδοχώρα του Ηρακλείου, το βράδυ της Τετάρτης (11/5), και το μικρό κορίτσι μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Μοιρών.
Στη συνέχεια, κρίθηκε αναγκαία η μεταφορά της στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.
Πηγή: Καθημερινή
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






