Επικαιρότητα

Θεσσαλονίκη: Απείλησαν με μαχαίρι ελεγκτές του ΟΑΣΘ

Οι δύο δράστες συνελήφθησαν χθες το βράδυ.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δύο άνδρες συνελήφθησαν χθες το βράδυ, κατηγορούμενοι ότι απείλησαν με μαχαίρι ελεγκτές του ΟΑΣΘ, όταν ζήτησαν τα εισιτήριά τους, σε λεωφορείο της γραμμής 33, το οποίο κινείτο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Το λεωφορείο ακινητοποιήθηκε και στο σημείο κλήθηκε η 'Αμεση Δράση. Σύμφωνα με την Αστυνομία, πρόκειται για δύο 25χρονους από τη Συρία, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απειλή και παράβαση του νόμου περί όπλων, με την οποία οδηγούνται στον εισαγγελέα.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x