Επικαιρότητα

Θεσσαλονίκη: Βγήκαν ξανά τα απορριματοφόρα στους δρόμους

Λόγω της αποχής, οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης έχουν γεμίσει με σκουπίδια.
Google Προσθέστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στους δρόμους της Θεσσαλονικης βγήκαν ξανά τα απορριματοφόρα και οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα καθώς λίγο πριν τις 15:00 η διοίκηση του σωματείου αποφάσισε την αναστολή της αποχής τους.

Λόγω της αποχής, οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης έχουν γεμίσει με σκουπίδια που σχηματίζουν «βουνό» στα πεζοδρόμια.

Πηγή: skai.gr

Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Σχετικά βίντεο

close menu
x