Έληξε ο συναγερμός που σήμανε στις Αρχές μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στο “Θέατρο Γης” στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την αστυνομία μετά από έρευνα στο σημείο δεν εντοπίστηκε κάποιος εκρηκτικός μηχανισμός.
Το τηλεφώνημα έγινε περίπου στις 8.30 στο 100 ενώ στον χώρο ήταν προγραμματισμένη η συναυλία της Άννας Βίσση.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






