Φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για βόμβα σε σχολικό συγκρότημα στη Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, ολοκληρώθηκε ο έλεγχος του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών στο 1ο και 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης, εκεί όπου νωρίς το πρωί της Τρίτης (24/5) άγνωστος τηλεφώνησε στην Άμεση Δράση και προειδοποίησε για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού.
Στην συνέχεια τα δύο σχολεία εκκενώθηκαν για να πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος, ενώ αυτήν την ώρα οι μαθητές επιστρέφουν ξανά στις αίθουσες για να συνεχιστούν τα μαθήματα.
Πηγή: skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






