Υπάλληλος σε κατάστημα ψιλικών συνελήφθη επειδή πούλησε μία φιάλη βότκα σε 15χρονο, την οποία ο ανήλικος κατανάλωσε μερικώς, με συνέπεια να μεταφερθεί αναίσθητος, από τους γονείς του, σε νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.
Το περιστατικό σημειώθηκε το απόγευμα της περασμένης Κυριακής, στην περιοχή της Ανάληψης, στη Θεσσαλονίκη.
Ο 27χρονος υπάλληλος συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο και οδηγείται στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης.
Πηγή: Skai.gr
Ακολουθήστε τον bwinΣΠΟΡ FM 94.6 στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.






